Ένα εξειδικευμένο Repair Center ολοκληρώνει την after sales
υποστήριξη ενός συστήματος και μιας εγκατάστασής μας,
εξασφαλίζοντας άμεση επισκευή και επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος.
Επιδίωξή μας είναι τα διαφορετικά συστήματα που εγκαθιστούμε,
να βρίσκονται πάντα σε συνεχή ετοιμότητα και λειτουργία
και ένα πλήρες Repair Center αποτελεί την καλύτερη δυνατή εγγύηση για αυτό.
Αυτός είναι και ο λόγος που παρέχουμε ένα διευρυμένο επίπεδο υποστήριξης
στον τομέα του Service που περιλαμβάνει τις ακόλουθες παροχές.
Οn–Site & In–House Services
Η αρχική επιδίωξη μας είναι να δώσουμε λύση στο χώρο
της εγκατάστασης με επιτόπιο λειτουργικό έλεγχο,
διάγνωση του προβλήματος και επισκευή.
Αν αυτό δεν είναι δυνατόν, παρέχουμε τη δυνατότητα επισκευής των συσκευών
και συστημάτων στο τμήμα service της εταιρίας μας.
Στην Omikron διαθέτουμε μια σειρά από εξουσιοδοτημένα
και πλήρως εξοπλισμένα τμήματα Service.
Όλα τους στελεχώνονται από έμπειρους τεχνικούς με εξειδικευμένες γνώσεις
για συσκευές & συστήματα επαγγελματικού ήχου και AV συστήματα,
ενώ διατηρούμε και εξουσιοδοτημένο Service Center
για τα επαγγελματικά b2b συστήματα της Samsung.
Συγκεκριμένα, υποστηρίζουμε τα ακόλουθα τμήματα Service:
● Authorised Pro Audio Service Center
● Authorised AV Service Center
● Authorised Samsung Service Center
CONNECT WITH OMIKRON